Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, 18 Julai 2010

ini hidup SAYA

SAYA sudah pown ke IPTS untk mncari segulung kertas yg menjamin mase dpan saya .Walaupun terpaksa meninggalkan teman2,keluarga,sweet home, perangai jahanam saya , saya tetap eppy . SBB disini ade teman2 . Saya kalaw ta kenal . .segan segan segan .TAPI kalaw da kenal . susah . pecah perot ketawe nanty . Maklom larh mr.funny . haha. Mane yg nampak sy sumbonk uh . SORRY ,ta sengaje lg perempuan . Malu laarhh . haha . Saya suke berkawan tp malu nak mulakan .Jangan lah benci saya . Cube keyh ....

SEKARANG saya sentiasa bersama teman. Lebih baik dr sblm nie . IBU AYAH jauh dr saya . Teman2 lah beri dorongan,sokongan, walaupun kadang2 ade yg ta kene . Tapi kiteowg still TEMAN . Mungkin BOSAN ble dieowg ta de . Saya akui itu . HURU HARA itu lah beri keriangan dlm asrama kte , TAK lah sepi kteowg .

Teman wanita, ini apa ? Saya langsung tk tahu *okay ni tipu HAHA. Buat masa skarang pintu hati saya tk terbuka pun untuk menerima cinta sang puteri, maybe one day it will change, insyaAllah :) . Saya bukan apa, saya agak takut dgn perkara ini. Bila ada apa apa yg berlaku ibu dan kawan kawan lah tempat saya luahkan isi hati, ye saya sangat hargai itu, ilovethem. Muahhmuahh ibu ! ta kesa la owg ckp saya anak ibu bab mmg kenyataan , ade ke ayah dye lahirkn ? haha

1 ulasan:

noor mazriha bt zahari berkata...

like2....study rajin2..jgn bercintan cinton