Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 6 Disember 2011

* my story when i missing *

hii everybody ~ salam 1 malaysia .

saya memang begini caranya . kejap tenggelam kejap timbul . 
masih berada di alam ipt lagi .
apa yang kali nie nak diceritakan ialah impian.
semua orang ada impian walaupun sekecil mana pun itu tetap impian.
apa yang saya impikan pada dulu ialah memiliki kereta ke70 kerana ? 
berminat dengan sukan drift..
impian nak jadi drifter. tak tahu lah tercapai atau tidak.
orang yang biasa sokong saya ialah NOORMAZRIHA saya lahh ! 
this is my girlfriend yesterday , today , tommorow and forever !! 

pada 10 julai 2011 . inilah tarikh berharga iaitu 
lahirlahh ke70 bewarna biru yang berjaya dipindah milik di desa jaya johor bahru.
walaupun kereta itu tidak boleh dihidupkan, tetapi semangat saya membeli juga. 
kereta ditarik oleh lori towing ke uma abg tri.
dalam 2minggu akhirnya kereta itu hidup dan mampu bergerak,.
apa lagi kann ?
disitulah mulanya belajar asas2 drift. donut . counter . 
dah idup ? apa saya buat ? 
saya bawak ke kolej. senang gi kelas. hehe
nie lah baby face keta saya !



dah nampak kan kenapa semangat nak beli . 
sbb dia da ready to drift . siap rollcage .

dan skarang saya telah join 1 kelab di jb iaitu 
OLD MACHINE RETRO CAR CLUB JOHOR SELATAN
yang baru ditubuhkan.belajar drift hampir setiap minggu atau 
setiap kali jalan ada jumpa parking lapang,hehe

inilah wajah dia skunk.. 

pada 19hb nov 2011 .
saya wakil drift demo di today seri alam,.
saja nak mengasah bakat...
video
haha . bole nk kong plak enjin..

dan yang terbaru ini ada demo drift di pontian dan pasir gudang pada 17 dan 18hb dis 2011.
hrp2 tiada halangan.
umur aku 19tahun dan nama aku paesh azek.aku adalah orang muda kereta tua(trademark)
hehehe .selalu diungkapkan pada selepas belanja belanja.,..
kereta nie bersama saya baru berusia 5 bulan tapi dah pelbagai menda saya pelajari, 
nntykan post yang terbaru .

Tiada ulasan: